25-12-15

Bulgarije "thuisreis" Einde van de reis

Ik dacht er hier stilletjes uit te muizen maar dat was niet meegerekend met een paar trouwe lezers die het spijtig vinden dat ik niets meer post. Dus besluit ik speciaal voor deze super fans de draad weer op te nemen...

Zo ben ik nog de laatste dag van onze THUIS reis verschuldigd.

De hele dag profiteerden we nog van het mooie warme weer en het prachtige All-in hotel. Ontbijt, middagmaal, toetjes en drankjes. Een laatste meet and greet en foto met de overgebleven thuis acteurs, Paulien(Tina) en Lowie(Mathias). En de groepsfoto.

We nestelen ons nog eens op een ligstoel in het domein met een cocktail en een ijsje. Daar het zwembad iets te koud is zoals ik eerder al zei begeef ik me iets later naar het binnenzwembad om me in het bubbelbad door de bubbels te laten masseren.

2015 THUISREIS BULGARIJE.jpg

Die dag mochten we nog tot de middag van onze kamer genieten. Dan moesten we onze bagage aan de deur zetten. Het hotelpersoneel zorgt dan verder dat de bagage aan de lobby geraakt om 's avonds op de bus geladen te worden voor het vertrek naar de luchthaven.

We vertrekken redelijk laat en zullen ongeveer rond 01h30 in Zaventem landen.

Een paar minuten voor de landing krijgen we te horen dat er mogelijk een klein probleem is met een deel van de bagage die per vergissing in een ander (leeg)vliegtuig geladen werd.

Op het roltapijt zien we toch bagage binnen komen en ik heb al heel vlug mijn valies te pakken maar dan begint het wachten... mijn man zijn valies en 120 anderen komen niet aan. We mogen schriftelijk of langs internet een bagage claim invoeren.

De taxi die we bestelden vóór onze terugkeer, hoorde wat er aan de hand was en blijft wel op ons wachten. Wij zijn pas thuis rond 03h30. De verloren bagage word na een week wachten thuis afgeleverd.

En zo eindigt deze "THUIS" reis toch nog goed.

De volgende reis zou naar Kroatië gaan maar het Hotel kon niet klaar geraken tegen dan en dus gaan we dit jaar weer met "THUIS" naar Andalusia, Spanje

OLÉ OLÉ OLÉ

Weer mooi geschreven Emmy!!
Mooi eind en zeer goed begin, goede gezondheid, liefde en vriendschap!
Nelly & Henri

Gepost door: Nelly Bomans-Vannieuwenhoven | 27-12-15

Reageren op dit commentaar

Zeer mooi omschreven,maar dat zijn we gewoon van jou.ik kijk ook al uit naar de volgende thuisreis.
bedankt voor de mooie verslagen die we steeds van jou krijgen.grtjs annemie